lørdag 31. oktober 2009

ByeBye Benitez!

21.11
Uavgjort hjemme mot ManC, 1 seier på siste 10.... hvor lenge kan klubben leve med dette???

Oppdatert 9.11.09
Benitez risikerer helsa til Gerrard&Torres for å berge jobben sin..fånyttes og dumt spør du meg. Benitez ryker MEGET snart nå, selv om det blir dyrt for klubben.

Oppdatert 4.11 kl23:
BAre småmirakler kan hjelpe Liverpool videre i CL etter 1-1 borte mot Lyon...

Samme hvor dyrt det blir- nå tror jeg Benitez ryker ut av stolen hos Liverpool. 5 tap på 11 kamper er helt utrolig svakt, Liverpool hadde vel bare 2 tap hele forrige sesong! De er også på vei ut av CL med stormskritt.

Jeg skrev før sesongen at jeg mente Liverpool selger seg ut av gullkampen men slik det ser ut nå har de solgt seg ut av både CL og topp 4 i PL også.

Etter dagens kamp- med 2 fortjente røde kort forøvrig- og tap for Fulham 3-1 blir det bare brattere og brattere nedoverbakke for Liverpool. Med Gerrard ute, Torres visstnok småskadet, karantener og dårlig stemning har jeg ikke tro på verken seier mot Lyon på onsdag eller i PL igjen til helga.

TAkk og farvel Benitez- nå må noen andre ta roret på skuta!

FOTBALLMORO.no


Norske og Svenske fans kan følge La Liga, Serie A,Europaligaen VM-kvalik Championship, League 1, league 2, Carling cup mm
for å se kampene må du opprette en konto (gratis) hos Unibet - klikk på banneret under:






MEDIA
vg vg vg vg vg vg vg vg vg vg vg vg tv2 vg vg tv vg

2 kommentarer:

  1. Jeg er enig i at Liverpool sliter veldig, og ja, Benitez gjør en del feil. Men med tanke på premier league og dette hysteriet om - ja Liverpool har tapt 5 kamper nå, og tapte bare 2 kamper hele forrige sesong kan jeg si dette.

    Om Liverpool vinner de 4 neste kampene vil vi være nesten ajour med hvor bra vi gjorde det på de 15 første kampene i fjor.

    Vi vil da ha 10 - 0 - 5 på 15 kamper mens vi i fjor hadde 10 - 4 - 1 på samme tidspunkt.

    Det det hele bunner ut i er at vi i fjor spilte alt for mange uavgjort, og det er det ingen som har nevnt. Uavgjort er nesten det samme som tap.

    Men jeg skal være den første til å innrømme at det ikke ser så lyst ut. Årsaken til at det ser mørkt ut er ikke de 5 tapene, men det til tider svake spillet jeg har sett.

    Og Champions League er jo bare trist, borte mot Lyon spilte vi jo faktisk bra, og litt smånervøsitet på slutten ødela (som sikkert kom av at Roar Stokke & co begynte å snakke om hvor erfaren Liverpool var, og at det var derfor de kom til å vinne 1-0 på slutten).

    SvarSlett
  2. Forskjellen på å tape og å spille uavgjort er nok større mentalt enn poengmessig så tidlig i sesongen ihvertfall.

    SvarSlett